Storing in het netwerk: 24/7 bereikbaar
Is er een storing in het glasvezel netwerk van Breedband Tilburg, bijvoorbeeld door kabelbreuk, meld dit dan aan onze netwerkbeheerder.
U kunt 7 dagen per week, 24 uur per dag uw storing melden. In onderstaand overzicht vindt u de contactgegevens en geven wij aan welke informatie nodig is om het probleem te verhelpen.
Actuele Storingen
Gepland onderhoud op 18 mei
In verband met een beschadiging van een van de hoofdroutes van ons glasvezelnetwerk nabij de Stationsstraat in Tilburg worden er op zaterdag 18 mei overdag werkzaamheden uitgevoerd aan de verbindingen. Het betreft een groot aantal glasvezels, de verwachting is dat de werkzaamheden de gehele dag in beslag zullen nemen.
Doordat het om veel vezels gaat is de impact groot en betekent dit een tijdelijke onderbreking voor een groot aantal gebruikers.
Op basis van onze vooroverleggen hebben we geconcludeerd dat uitvoeren van de werkzaamheden overdag in het weekend relatief de beste optie is.
Als deze werkzaamheden impact hebben voor één of meer van uw verbindingen dan ontvangt u daar per email gedetailleerde informatie over.
We proberen zoals altijd de duur van de werkzaamheden en ondertekening van de verbindingen tot een minimum te beperken.
Let op bij storing in internetdienst of netwerkapparatuur
Let op: veel storingen worden niet door een kabelbreuk veroorzaakt, maar door een (tijdelijke) verstoring in de internetdienst of netwerkapparatuur.
Meld de storing daarom altijd eerst bij uw (internet) service provider om onnodige kosten te voorkomen!
In geval van een grootschalige storing worden updates via deze pagina gecommuniceerd.
Hoe meld ik een storing?
Melding | 7 dagen per week, 24 uur per dag |
Netwerk beheerder
|
SPIE Infra Network Solutions 088 – 31 31 099 |
Storing emailadres | storing.oss@spie.com |