Storing in het netwerk: 24/7 bereikbaar

Is er een storing in het glasvezel netwerk van Breedband Tilburg, bijvoorbeeld door kabelbreuk, meld dit dan aan onze netwerkbeheerder.
U kunt 7 dagen per week, 24 uur per dag uw storing melden. In onderstaand overzicht vindt u de contactgegevens en geven wij aan welke informatie nodig is om het probleem te verhelpen.

Gepland onderhoud en actuele storingen

Onderhoudswerkzaamheden woensdag 12 maart tot en met vrijdag 14 maart 2025

Op woensdag 12 tot en met vrijdag 14 maart 2025 zijn er werkzaamheden uitgevoerd in de TiFX in Tilburg. Hierbij werd een nieuwe (grotere) UPS geplaatst. Later dit jaar zal ook een noodstroom aggregaat worden toegevoegd. Tijdens de werkzaamheden zijn er geen onderbrekingen geweest. De gebruikers worden individueel geinformeerd over het aansluiten op de UPS.

Let op bij storing in internetdienst of netwerkapparatuur

Let op: veel storingen worden niet door een kabelbreuk veroorzaakt, maar door een (tijdelijke) verstoring in de internetdienst of netwerkapparatuur.
Meld de storing daarom altijd eerst bij uw (internet) service provider om onnodige kosten te voorkomen!

In geval van een grootschalige storing worden updates via deze pagina gecommuniceerd.

Hoe meld ik een storing?

Melding 7 dagen per week, 24 uur per dag
Netwerk beheerder

 


Storingsnummer

SPIE Infra Network Solutions
Network Operations Center
Menhirweg 6
5342 LS Oss

088 – 31 31 099 

Storing emailadres storing.oss@spie.com