06 3435 3234 info@breedbandtilburg.nl

Storing in het netwerk: 24/7 bereikbaar

Is er een storing in het glasvezel netwerk van Breedband Tilburg, bijvoorbeeld door kabelbreuk, meld dit dan aan onze netwerkbeheerder.
U kunt 7 dagen per week, 24 uur per dag uw storing melden. In onderstaand overzicht vindt u de contactgegevens en geven wij aan welke informatie nodig is om het probleem te verhelpen.

Let op bij storing in internetdienst of netwerkapparatuur
Let op: veel storingen worden niet door een kabelbreuk veroorzaakt, maar door een (tijdelijke) verstoring in de internetdienst of netwerkapparatuur.
Meld de storing daarom altijd eerst bij uw (internet) service provider om onnodige kosten te voorkomen!

In geval van een grootschalige storing worden updates via ons Twitter kanaal gecommuniceerd: @Breedband013

Hoe meld ik een storing?

Melding 7 dagen per week, 24 uur per dag
Netwerk beheerder

 


Storingsnummer

SPIE Infra Network Solutions
Network Operations Center
Menhirweg 6
5342 LS Oss

088 – 31 31 099 

Benodigde meldgegevens Locatie code (zie glaslade / glasbox)
  Tijdstip aanvang storing
  Klantnaam
Locatie en adres gegevens
  Naam contactpersoon
(Mobiele) telefoonnummer
Email adres
  Kabel van; locatienaam, adres
Kabel naar; locatienaam, adres
  Poortnummers op glaslade / glasbox